Blogia
LECTUBLOGBATX

El blog de Nayhara

ChuloHola!! Jo em dic Nayhara sòc de un poble que es diu Sant Joan de Moró (Espanya), tinc 13 anys.

El que millor se'm dona és ballar, esports, animals etc.

M'agrada ballar, conèixer gent nova, la música (Tokio Hotel, Regeaton etc).

De major m'agradaria ser veterinària per la pasió que tinc pels animals!

Jo físicament soc rossa, amb els ulls marrons, alta i prima.Burla

El meu caràcter es tímid, un poquet negatiu, alegre, i les meues amigues me consideren simpàtica!

Aixina sòc jo espere que em deixeu molts comentaris gràcies per llegir el meu blog Adéuuuu!!!  b77!!Beso

2 comentarios

nayhara -

Gracies per contestar si bols posarte amb contacte amb mi aquest es el meu email: nayharabelperis@hotmail.com :D gracies! bSsets aDeuu!

Paula -

Hola Nayhara, soc la Paula, i visc a Badalona. M'agradat molt la descripció que has fet de tu. A mi també m'agraden els animals, de fet tinc un hamster molt simpàtic, que corre molt per la rodeta que hi ha a la gàvia. El teu nom s'escriu així, com tu l'escrius? Es molt bonic.
Adéuuuu...